Who I am

Hej alla!
Har inte riktigt berättat för er vem jag är än. Har nämligen haft rätt mkt för mig idag & igår. Anyway, jag är är Felicia som tidigare bloggade i bloggen feliciasofiamaria.blogg.se som jag antar att alla läste, right ?
Den bloggen delade jag med min kompis sofia, men vi tröttnade på den och bestämmde oss för att göra en ny tillsammans, men vi kom inte på något bra namn (förns ikväll) så vi började blogga i varsin tillfällig blogg.
Men snart kommer våran nya som vi då har tillsammans.
Vi fortsätter .. Jag är född 94a och bor en bit utanför stockholm, har precis fått sommarlov vilket känns jävligt skönt!
Det var lite snabb information om mig. Jag hade tänkt att skriva om min dag nu, men jag orkar inte. Ska nog gå och lägga mig. Skriver imorgon istället! (Eller egentligen är det ju idag men whatever!)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0