Gårdagen

Hej sötnosar!
Hade tänkt att försöka berätta lite kort om gårdagen som var helt grym! Skolavslutning först på morgonen, blev inne i idrottshallen med sång och stipendieutdelning. Sen fick vi våra betyg, mina var väl helt okej. Och efter det så började sommarloooovet! Känns så jävla bra! Jag gick hem med Sofia till henne, vi snackade lite i telefon med lite olika personer, sen så gick vi upp till värmdövallen, då drog Sofia, och jag träffade Johan. Vi gick mest runt och snackade. Efter det så drog jag hem till Sofia igen. Hon käkade och sånt, och när hon var klar så drog vi vidare hem till mig. Jag fixade mig, sminkade & bytte kläder medans sofia och min syrra hade lite krig. Dem kommer dessvärre inte så bra överräns, hehe.
Sen var jag tvungen att skynda mig as mkt för att vi skulle träffa Johan(igen), fast den här gången var Sofia med. Vi gick ner till sjöliden och var där. Sen ringde min mamma och sa att det vat mat så då gick vi hem till mig igen, sen kom även Sophie och vi gick till grisslingefesten vi tre. I början var det as segt, men sofia och jag fick våra naglar målade skit fint av några där! Och sen ville Sofia hem, men det ville inte jag. Så Sofia åkte hem och jag stannade kvar med Sophie, Alice, Amanda m.m. Då var vi mest inne i party tältet och dansade loss! As kul!
Gick hem rätt sent, och sen somnade jag ännu senare och idag vaknade jag vid tolv tiden!
Kan inte riktigt fatta det tror jag, men nu är det sooooommarlov!!!!!!!!
Puss på er!

Bilder kommer sen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0